Aveți întrebări?
Răspunsuri la întrebările frecvente
În mod obișnuit, procesarea coemenzii durează între câteva minute și 15 minute.
Starea comenzii este actualizată în secțiunea “Contul Meu” → “Comenzi” și, de asemenea, veți primi notificări prin email. Veți primi o actualizare de fiecare dată când comanda își schimbă statutul.
Iată ce puteți face:
Verificați confirmarea comenzii: Asigurați-vă că detaliile comenzii sunt corecte și că articolul primit este, într-adevăr, greșit.
Contactați serviciul clienți: Luați legătura cu echipa noastră de suport clienți, completând formularul de pe această pagină sau răspunzând la ultimul mesaj de email primit de la noi. Vă rugăm să ne furnizați numărul comenzii și detalii despre articolul greșit.
Așteptați răspunsul nostru: Echipa de suport clienți vă va ghida în procesul de soluționare. În cazul în care eroarea a fost de partea noastră, vom face tot posibilul să o corectăm în avantajul dumneavoastră.
Când eroarea este de partea dumneavoastră: Reîncărcările cu credit nu pot fi anulate decât dacă reîncărcarea nu a fost încă efectuată. Rețelele de telefonie mobilă nu returnează suma plătită dacă ați încărcat un număr greșit. Singura modalitate de a soluționa această eroare este să contactați direct operatorul de telefonie mobilă și să solicitați transferul creditului pe numărul corect. În anumite cazuri, acest lucru este posibil. Din motive de confidențialitate, noi nu putem face această solicitare în numele dumneavoastră. De asemenea, nu avem acces la informații despre soldul creditului.
Dacă aveți întrebări suplimentare sau aveți nevoie de asistență, nu ezitați să ne contactați!